שאלות ותשובות

עדיין יש לכם שאלות על השירות?
זה בדיוק המקום למצוא בו את כל התשובות!

כללי

מילים כמו פנסיה, ביטוח או משכנתא, גורמים לי רתיעה בלתי מוסברת... למה MONII?

הסיבה הפסיכולוגית הפשוטה היא שתחומים אלו גורמים לנו קושי, חשש, פחד ועוד תכונות מאותה משפחה ומנגנון טבעי שקיים בנו ונועד להגן עלינו בהתמודדות עם תחושות אלו, גורם לנו להימנע ולדחות כל התמודדות עימם. האינטרס של הגורמים שמשווקים לנו הוא שנבין כמה שפחות, לכן השימוש המרובה במונחים מקצועיים והצגת הנתונים באופן כה לא ידידותי.
MONII מסתכלת אחרת על כל התחום הפיננסי. היא רואה את הדברים בעיניים של המשתמש לא של המשווק. היא מציגה את המידע באופן פשוט וברור, ומייצרת חוויה שונה מכל מה שהכרתם עד כה.

במה שונה MONII מאתרי חינוך פננסי או אתרי מאמרים שקיימים ברשת?

בMONII אנחנו לא מנסים ללמד אותך. אנחנו לא מאמינים בחינוך פיננסי כללי, לימוד שרגע אחד מובן וברגע שני נשכח. אנחנו מאמינים שרוב האנשים מספיק אינטלגנטים ומבינים כשמציגים להם באופן פשוט ברור מידע רק על מה שהם כבר רכשו.

MONII מתמקדת רק במה שרכשתי כבר? מה עם שאר המוצרים שמנסים למכור לי?

השלב הראשון הוא להבין את מה שכבר רכשנו. ולוודא שלא רכשנו מוצר מיותר או כפול, או מוצר שנרכש בתנאים שהיום כבר נחשבים נחותים או יקרים. מדובר על הוצאות כספים שיכולות להגיע ל-25-40% מההוצאה הכספית החודשית שלנו, וכיום, אנחנו סומכים על מי שמכר לנו – שיבחר טוב עבורנו.

הצטרפות לmonii

MONII מיועדת בשלב זה רק לעובדים בארגונים?

כמו כל מיזם חדש, נדרשנו בMONII להחליט כיצד להתחיל לפעול. הוחלט כי בשלב ראשון נתחיל בעבודה מול ארגונים ולו על מנת לפשט את תהליך ההתקשרות ולהביא את הבשורה של MONII למגוון רחב של משתמשים. כל מי שאינו חלק מארגון מוזמן להשאיר את פרטיו, ונעדכן מיד כשMONII תפתח לקהל הרחב.

האם כל ארגון יכול להצטרף לMONII? ללא קשר לגודל שלו?

בוודאי! החל מחברה של 10 עובדים או ארגון של 1,000 עובדים (ויותר).

מה נדרש מאיתנו לעשות על מנת לצרף את הארגון/העובדים שלנו לMONII?

פשוט, צרו איתנו קשר בטלפון: 073-7069922, ונשמח להנחות אתכם ולתת מענה לכל שאלה.

כיצד monii עובדת

מהיכן מגיעים הנתונים לMONII?

בתהליך ההתחברות לMONII ישנם האפשרויות להורדת הנתונים ישירות ממערכות משרד האוצר (הר הביטוח והמסלקה הפנסיונית) או להעלאת קבצים באופן עצמאי על ידי צילום מהנייד או העלאת קובץ מהמכשיר. בכל המקרים מדובר בקבלת מידע בלבד ובשום מקרה לא ביצוע פעולות המשפיעות על המוצרים אותם רכשתם.

תוך כמה זמן נאספים הנתונים?

הנתונים שניתן לקבלם באופן אוטומטי יורדים באופן מיידי למערכת. עבור חלק מהנתונים נשלחת בקשה לחברות הביטוח והבנקים לשליחת העתקים. תשובותיהם מגיעות תוך מספר ימים. מיד בהשלמת הגעת החומרים, נשלחת הודעה למשתמש.

במה MONII שונה משירותים אחרים הקיימים ברשת?

נכון להיום, כל השירותים הדיגיטליים הקיימים ברשת ואינם ממשלתיים, מופעלים על ידי סוכנויות ביטוח או משווקים שונים. מטרת השירותים הללו היא למכור מוצרים שלהם או של השותפים הקשורים עימם. MONII הינה המערכת היחידה שמבוססת על מערך ייעוצי בלבד. ללא כל התערבות או קשר לגורם שיווקי כזה או אחר.

אתם לא מלכ"ר, אז מה המודל העסקי של MONII?

השימוש בMONII הינו הטבה שמוענקת לעובדים על ידי מקום העבודה. ארגון המצטרף לMONII משתלם דמי שימוש חודשיים ועל ידי כך פותח לכלל העובדים בו את האפשרות לקבל שליטה, הבנה וחיסכון על התחומים המרכזיים שמרכיבים את ההוצאות הפיננסיות שלהם.

כיצד מחושב פוטנציאל החיסכון בכל תחום?

לאחר איסוף החומר מכלל המקורות שהועלו לMONII, עובר יועצים מומחים מטעם MONII על כל הנתונים בתחום התמחותם (יועץ ביטוח, יועץ משכנתא ויועץ פנסיוני). בסיום הבדיקה, מוזן פוטנציאל החיסכון הבסיסי אותו מעריך היועץ על סמך היכרותו עם המוצרים שנרכשו ועם התנאים הקיימים כיום בשוק בכל אחד מהתחומים. עם הקלקה על פוטנציאל החיסכון תוכלו לבחור האם להשלים את הבדיקה והחיסכון באופן עצמאי, בשיחה עם חברת הביטוח או הסוכן, או לבקש פגישת ייעוץ אישית.

אבטחה ופרטיות

האם הנתונים הנמצאים בMONII מאובטחים?

MONII עומדת בכל הקריטריונים הנדרשים לאבטחת מאגרי מידע. MONII מלווה באופן מלא על ידי חברת אבטחת סייבר ואבטחת מידע חיצונית, על מנת ליצר שמירה מלאה על המידע המופיע בה.

האם המידע הקיים בMONII משותף עם המעביד או גורמים אחרים?

המידע בMONII הינו אישי ואינו משותף עם המעביד בשום שלב ובשום אופן. המידע אינו מועבר לאף גורם שלישי חיצני כמפורט בתקנון השימוש והסכם הפרטיות.

צרו אתנו קשר

מוכנים להתחיל?
יש לכם שאלה?

צרו אתנו קשר